joi, octombrie 23

Sfarsit de joi..

E 17.47, sunt inca la birou astept sa scap de Joi. Am avut o zi plina de foi si calcule, agitatie..
M-as cuibari acum intr-o patura groasa langa un semineu sa beau un ceai cald si sa vad cel mai romantios dintre filme.
Totusi, ora 17.30 si chiar 18 cand pleaca aproape toti, lumina e mica, se aud doar tastele mele, e un moment prielnic sa imi adun gandurile, sa-mi fac agenda de maine, sa visez la ce as face ca sa ma relaxez..
Imi plac zilele ocupate, trec mai usor..nu imi mai lasa timp de divagat pe scena vietii mele si nu numai..

P.S Am vazut acum cateva minute cel mai interesant status pe messanger: "Un sfat pentru domnisoarele roz-sclipicioase, tot timpul la vanzare, pe a caror creier patineaza musca: DATI-VA FOC!"....
Mi se pare absolut genial!


Seara Linistita!

Niciun comentariu: