miercuri, octombrie 22

Aproape..decembrie

Astept cu nerabdare naiva luna Decembrie..in ciuda forfotei specifice lunii cadourilor e o pace in aer si pe fetele oamenilor cum rar vezi..mai ales in Romania.
E un moment in luna Decembrie pe care il iubesc..impodobitul bradului, mirosul de prajituri proaspete, sunetul colindelor, sotul meu descalcind instalatia de pom, copiii infofoliti care alearga pe strazi printre fulgi obraznici de zapada.
An de an dispar traditii, scrisorile au devenit sms-uri sau e-mail-uri, colindele hit-uri, cadourile impachetate cu funda rosie - "uite banii si ia-ti ce vrei", mancarea aburinda si prajiturile calde- catering...
Imi amintesc copilaria cand Craciunul era sarbatoare pentru toti, cand scriam felicitari si stateam la rand la Posta pentru timbre si tremuram de emotie cand venea postasul si lasa bunicii corespondenta. Am sa pastrez vii aceste sentimente, am sa vreau in casa miros de prajituri, vanilie, am sa ascult colindele nemuritoare si am impodobesc bradul mereu cu acelasi entuziasm de pustoaica naiva..

Niciun comentariu: