joi, mai 28

Fenomene paranormale

De doua saptamani traiesc ca intr-un film de Hitchcock.
O minunata pasare multicolora se izbeste derutata in toate geamurile casei mele incepand cu 4.30 am si terminand naiba stie cand. Am incercat 'jde mii de metode s-o indepartez de la aghiazma la ziare prin geam si nimic, am cautat pe internet cauze/solutii si in continuare am cearcanele pana la barbie de nesomn, pentru ca zilnic incepand cu ora 4 dimineata privesc tavanul si ii zic de bine pasarii pomenindu-i toti stramosii.
M-am iluminat azi dimineata in timp ce ma dopam cu cafea sa rezist 10h: ..hmmm nu e chiar o denumire foarte reusita de produs dar promite miracole; scrie ca emite sunete de primejdie ale altor pasari si alunga inaripatele de la locul cu pricina, respectiv geamul dormitorului meu.
Daca nici asta nu da roade..nu raspund de faptele mele.
Wish me luck!