duminică, februarie 22

22 februarie..

Sunt la birou incalcita in niste hartii pe care scrie dead-line si ma gandesc ca daca n-as fi aici probabil m-as infinge intr-o ciorba aburinda, inconjurata de oameni veseli fara dead-line-uri..oare mai sunt oameni fara dead-line-uri?
Prin fata biroului trec copii cu caciuli colorate, merg la teatru, doi cate doi, in vechea traditie a ordinii si disciplinii scolare.
Azi e ziua unei bune prietene, singura care mi-ar raspunde la telefon la 2 dimineata..La multi ani Aura!
Chiar e o idee pentru un exercitiu "de prietenie"..cati din prieteni va raspund la telefon la 2 dimineata fara sa va acuze de vreo psihoza? Merita incercat experimentul, atat doar..sa fiti pregatiti sufleteste pentru dezamagiri:)

E duminica..mi-as lua manusile,caciula colorata si as merge la derdelus..cred ca au trecut ani de cand n-am mai facut asta...o fi dead-line-urile de vina?
Promit ca pentru ciorba aburinda imi fac timp..derdelusul..oricum nu mai este zapada:)
Privindu-mi zilnic periplul parca sunt intr-un film de care nu apartin..
Back to work..

Niciun comentariu: