marți, decembrie 4

Decembrie...

Trec zilele, lunile, parca mai repede ca niciodata..
Imi vine sa scriu..'..iar este Decembrie'.. Este o luna minunata, plina de veselie si de miros de scortisoara, plina de cadouri si colinde. Parca acum e singura perioada din an cand observ oamenii pe strada mai alerti, mai fericiti, mai entuziasti.
Oricum iti este viata in Decembrie ai putere sa zambesti mai des decat in restul anului. E o magie aparte...
Matei are 2 ani si 2 luni, deja Craciunul prinde contur si in viata lui ca fiind ceva special, ce asteptam cu totii. Intelege ca exista Mos Craciun si crede ca zilele astea umbla pe la Mall dupa cadouri pentru el.. Ne-a surprins asocierea Mos Craciun - Mall insa e cumva logic ca si Mosul sa cumpere din acelasi loc din care cumparam  si noi..:) E atat de mic dar prins in consumatorism.
As fi vrut sa ii povestesc de Fabrica lui Mos Craciun de la Polul Nord, despre spiridusii care fac jucarii pentru copii, despre sania magica a Mosului care zboara din casa in casa de Ajun.. Mall-ul mi-a luat-o inainte... Dar sa nu credeti ca am abandonat lupta..seara de seara mai incerc..
Am sa retraiesc prin el magia si emotia surprizei.. mi-l imaginez in fata bradului impodobit, cu ochii mari, albastri, incercand sa cuprinda in mintea lui nevinovata tot acest pachet de senzatii.. Va fi si pentru noi o lectie buna, sa ne intoarcem in draga copilarie, cand ne bucurau lucrurile mici, sentimentele modeste dar reale.
El e un motiv sa fac prajituri proaspete nu sa le cumpar, el e un motiv sa cant colinde si sa visez cu ochii deschisi asa cum o faceam demult..
Va doresc si voua un Decembrie de basm..