marți, aprilie 20

Ploaia de dimineata...



Azi dimineata, cu 20 de minute inainte sa ne ridicam din pat am deschis usa la balcon si am mai lenevit putin. Aerul care a invadat camera mirosea a ploaie, a primavara, a curat... M-am cuibarit in bratele Dl-ui C. si am lasat timpul sa treaca, la intamplare...mi-am aruncat gandurile aleator, in zeci de directii fara noima. Au fost cele mai incantatoare 20 de minute de dimineata pe care le-am trait in ultima vreme. As fi vrut sa fie sambata, sa dureze acea imbratisare cu iz de primavara la nesfarsit...insa alarma telefonului ne-a readus cu mintea la o zi de marti, in desfasurare, la taskurile de peste zi, la meniul pentru micul dejun ...
Totusi acele 20 de minute au fost suficiente pentru ca ziua de azi sa ramana sub semnul deconectarii, al plenitudinii sufletesti..