vineri, ianuarie 8

Of-uri

Am descoperit ca e al naibii de greu sa-ti cultivi gandirea pozitiva cand ai atatia oameni de multumit in jurul tau.. credeti-ma ca incerc sa fiu 'zen' insa mereu ramane cineva ofuscat...ma intreb daca exersarea gandirii pozitive e sinonima cu izolarea, cu egoismul si egocentrismul..ca sa ramai pozitiv intr-o lume unde toti sufera de ceva este foarte greu. E cumplit sa vezi un om drag care sufera si tu sa indrugi langa el planuri roz si ipostaze vesele...Sau mai exista o varianta..nu ma 'mulez' pe stilul pozitiv..insa nu mi-am pierdut de tot speranta, inca mai incerc.
Planul meu pe 2010 este sa imi cultiv latura pozitiva, sa o fac dominanta..din pacate in jurul meu nu ma ajuta nimeni..va trebui clar sa am un plan B, pentru acea situatie de nedorit cand totul in jur devine stire de la ora 5..


Niciun comentariu: