joi, noiembrie 26

Sistemul medical romanesc

Una este sa auzi la altii dar cand ti se intampla tie totul capata proportii astronomice.
Ieri dimineata am mers la Policlinica Nicolina pentru o banala radiografie la coloana, dupa dureri zilnice..amanari, etc. Ajung acolo, stau la rand cuminte cca 50 de minte dupa care o doamna in varsta ma striga. Intru, ma dezbrac ascultatoare si ma aseaza la un aparat care mie imi parea a fi dedicat pentru plamani nicidecum pentru coloana mea cu probleme. Ma gandesc ca tehnica a evoluat si ca poate radiografierea spatelui se poate face si stand in picioare. Dupa mine, mai intra o domnisoara, care este intinsa pe o masa de radiografie. Pana aici toate bune si frumoase.
Pe la pranz sotul meu merge sa imi ridice rezultatul insa stupoare..radiografia nu a iesit bine si trebuie repetata. Ma ingrijora ideea de a face 2 radiografii intr-o zi insa mi s-a spus ca este perfect ok. Ajung acolo si de data aceasta, un domn, ma invita sa ma intind pe masa de radiografiere..intreb daca nu cumva dimineata m-au confundat cu domnisoara si mi-au facut la plamani..cu jumatate de gura imi spune ca da si ca nu a inteles ce scria pe trimitere !!!!????
Nu m-au intrebat nimic, puteau sa intrebe..'domnita ..unde vreti sa va 'pozam?'..nu..indiferenta maxima, aere de superioritate si serviciu medical infect.
M-am invatat minte oricum ca de fiecare data cand voi mai apela la servicii medicale sa ma interesez inainte despre pasii consultatiei, derularea ei, ca sa ma feresc de astfel de surprize.