luni, iulie 6

Nedumerire..

Intr-o discutie foarte serioasa, profunda si animata cu psihologul meu imaginar intrebam naiva de ce ma deranjeaza oamenii care poarta ochelari de soare in mall/showroom/cinematograf(!), tribunal(!!)..etc..ca sa nu mai mentionez ca sunt cat jumatate de fatza si scrie maare pe ei D&G..Daca mesteca si guma presiunea sangelui meu atinge cote alarmante.
Mmm..psihologul pare ingrijorat si pare sa-mi sugereze un concediu binemeritat dupa un an cam agitat..insa nu vad legatura cu cele mentionate mai sus..
S-a intamplat astazi..in mediul elegant in care imi desfasor activitatea.. un ins cu parul geluit si pantofi cu varf ascutit ma privea (cred!!) confuz din spatele ochelarilor negri D&G of course in timp ce-i prezentam o minunatie de oferta..
Mereu am considerat ca ochii exprima mai mult decat orice gest si sunt mereu atenta sa surprind orice semn de nesiguranta/neincredere..dar Zorro era impenetrabil in armura lui cumparata din Mall la reduceri cu mainile adanc infipte in buzunar.
L-am intrebat timida "Va este clar pana aici? Putem merge mai departe?"..Raspuns - Un mestecat de guma si un gest cu capul balansandu-se dintr-o parte in alta..
Mi se inrosesc obrajii povestind, insa psihologul imi aminteste ca mai am jumatate de zi, deci ma opresc aici cu frustrarile pe azi..