marți, iulie 28

Concluzii de marti

E ciudat cum se schimba idealurile sau prioritizarea lor.
Imi doream un job stabil, solicitant, unde sa mi se graveze numele in marmura la fiecare proiect reusit, sa stau singura in birou, sa nu-mi mai fac singura cafeaua ca sunt zile cand ..chiar nu am chef...etc.
Acum, azi, marti, 28 iulie 2009 imi doresc un job de care sa scap seara in fata usii cand intru in casa. ATAT. Cele descrise mai sus par acum banale, diincolo de realizabile, insa blestemul taskurilor e lipit cu un glue ingenios de spinarea mea aproape cocosata de idei sau lipsa lor.
In dus/pat/bucatarie ma gandesc ce deadline din contractul lui X se apropie si imi propun sa-l notez peste tot ca sa nu-l surclaseze Y cu vreun act aditional..

Copiii nu ar trebui sa-si faca temele acasa..scoala e tot un orar strict de studiu, in timpul acelor ore trebuie rezolvate temele, acasa copilul trebuie sa se joace, sa fie..doar copil, iar eu acasa ar trebui sa fiu doar sotie..

mda..asta e concluzia de marti..