miercuri, august 13

Casatoria..


A trecut o luna si 9 zile de cand ne-am casatorit si inca incerc sa-mi amintesc cum a fost. E ciudat tare sa nu-ti amintesti propria nunta..
Am realizat dupa, ca habar nu aveam ce a citit preotul pentru ca eram mult prea preocupata sa ma tin pe picioare si sa nu lesin.
Visam sa ma marit pe plaja, intr-o rochie alba lejera, descult, si cu o floare in par, inconjurata de maxim 10 oameni, sa ma concentrez doar asupra lui, sa simt cat este de important ceea ce facem.
Daca n-ar parea stupid,mi-as lua sotul de mana, as merge la un schit in munti si ne-am casatori, i-as spune cat de mult il iubesc, ca n-as schimba diminetile noastre cu nimic in lume..
Comparand intensitatea clipelor, acum imi dau seama ca ne-am casatorit pe 24 august 2007 pe barca din Mediterana cand mi-a spus "te iubesc atat si tare si vreau sa fii sotia mea"..pfiu aia a fost o emotie teribil de puternica, am simtit vorbele alea mult timp, imi dadeau fiori ..

Niciun comentariu: